دلتنگی
my love
doosesh daram
درباره وبلاگ


سلام من نغمه هستم ممنون که به وب من اومدین . واقعا خوشحال میشم که بهم نظر بدید چون با دو تا خواهرام رقابت دارم که هرکی نظراتش بیشتره برنده میشه . من13سال دارم . مشهدی هم هستم.

پيوندها
olouom
عاشقانه شاید شاد شاید غمگین
رویایی بارانی
قلبی خسته از تپیدن ....
علوم
خضرایی ها
عروسک تنها
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان my love و آدرس effel.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 36
بازدید کل : 23504
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1



دریافت آهنگ

نويسندگان
naghmeh

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 3 خرداد 1393برچسب:, :: 11:7 :: نويسنده : naghmeh

 

این روزها همه ب من دلتنگی هدیه میدهند…
لطفا آتش بس اعلام کنید!
به خدا تمام شد دلم…

 

 



نظرات شما عزیزان:

amirfcp
ساعت11:14---3 خرداد 1393
سلام.وب واقعا خوبی داری
من که خوشم اومد
به منم سر بزن و نظرتو بگو
خوشحال میشم


amirfcp
ساعت11:12---3 خرداد 1393
سلام.وب واقعا خوبی داری
من که خوشم اومد
به منم سر بزن و نظرتو بگو
خوشحال میشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: